Mijn Klacht:
Sinds januari, februari ontvangen wij geen folders meer. Eerst denk je nog aan ziekte. Nuheb ik van meerdere mensen in de omgeving, niet allebei mijn straat, begrepen dat zijn ze ook niet meer ontvangen en dat de bezorgers via jullie komen. Graag zien wij de folders spoedig tegemoet, anders moeten we zelf maar naar de gaan, zoals Aldi, Kruidvat missen we,
Gewenste Oplossing:
Als de folders, op tijd in het weekend, worden bezorgd.


