Mijn Klacht:
Wij hebben geen janee sticker en willen dus best reclame ontvangen.
Sinds een week of negen krijgen we op maandag en op dinsdag de gesealde reclame verspreidt door uw bedrijf in de bus. We hebben een aantal weken geleden een bezorger geattendeerd op dit feit. We dachten het te hebben opgelost, maar nu we terug zijn van vakantie lagen er 4x 2 dezelfde verpakkingen in onze brievenbus.
Gewenste Oplossing:
Wij willen niet meer dan 1 exemplaar in de bus; er is al genoeg papierverspilling.

