Mijn Klacht:
Heb al 4 weken geen folderpakket ontvangen. Heb hier al 3 keer over gemaild. Geen antwoord gekregen en nu voor de 4 e week weer geen pakket ontvangen. Voel me niet serieus genomen. Krijg geen mail met een oplossing .
Gewenste Oplossing:
Folderpakket weer elke week en netjes een terugkoppeling.

