Mijn Klacht:
Voor de zoveelste keer zijn de samples uit het pakket gehaald.deze week2 koffie sticks maar na onderzoek bij meerdere buren zijn ze er allemaal uitgehaald en was bij iedereen de verpakking op de zelfde manier open gemaakt.dit is niet de eerste keer dus wil nu wel eens dat er iets aan gedaan word want die bezorger steekt dus
Gewenste Oplossing:
De samples netjes terug brengen en die bezorger eens ernstig toespreken


