Mijn Klacht:
Goedemorgen, middag. Ik heb inmiddels al iedere week klacht geplaatst betreffende uw bedrijf Spotta. Heb enkele malen telefonisch contact gehad en wordt er van alles gezegd en beloofd , maar niets waar gemaakt. Wel de een na de andere smoes die ik te horen krijg, maar vandaag heb ik de JAN L die hier de bladen bezorgd aan z n jas getrokken. En hij zegt zelf ook NOOIT DOOR SPOTTA benaderd te zijn. Dus Spotta neem n ander in de maling , maar niet mij. Jullie zijn n onbeschoft en onbetrouwbaar bedrijf . Ik ga t maar weer eens onder de ogen brengen van uw adverteerders en ze allemaal n mail sturen. Fijne dag hoor, Simon van der Aar 06 51724913
Gewenste Oplossing:
En doe er eens wat aan , stelletje SUKKELS.Of neem n ander in de maling met jullie geouwehoer


