Mijn Klacht:
deze week is een folder uit gebracht. was maandag 9 uur bij de winkel voor de koffie van 1euro. uitverkocht. hadden een doos binnen gekregen. Dit blijkt door heel Nederland te zijn. Dinsdag het zelfde verhaal, wc papier uitverkocht om tien over 8. een kar binnen gekregen. klant mag 6 verpakkingen meenemen. dus 2 dagen helemaal niets. vind het ook heel vervelend voor het personeel. die krijgen alles over zich heen.
Gewenste Oplossing:
als er iets in een folder staat. zorg dan dat het op voorraad is. jullie willen en verwachten heel veel van jullie personeel. dan denk ik dat het van bovenaf ook even goed geregeld word.

