Mijn Klacht:
op pers bonus 50% korting op ALLE AH maaltijdsalades……bij de kassa: de ene wel , een ander geen korting
kassa personeel biedt geen hulp, snapt het ook niet; iden dito overig personeel….uiteindelijk m’n boodschappen maar laten staan en de ah maar gelaten voor wat ie is….lettend op de kleintjes
Gewenste Oplossing:
misschien indien persoonlijke bonus werkelijk gehonoreerd wordt....

