Mijn Klacht:
Stronken in de shag ik denk dat het B keuzen is gewoon slecht sigaretten scheuren gewoon open.je kunt van elk pakjes meerderen signetten weg gooien daar is hij te. Duur voor.
Gewenste Oplossing:
Als het normalen shag is
[email protected] op 18 september 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten
Een klant van Albert Heijn heeft geklaagd over de kwaliteit van de shag, waarbij hij stronken aantrof. Hij beschouwt dit als een teken van slechte kwaliteit en geeft aan dat de sigaretten gemakkelijk scheuren, waardoor hij meerdere sigaretten moet weggooien. De klant vindt de prijs te hoog voor deze kwaliteit.
Stronken in de shag ik denk dat het B keuzen is gewoon slecht sigaretten scheuren gewoon open.je kunt van elk pakjes meerderen signetten weg gooien daar is hij te. Duur voor.
Als het normalen shag is
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Bij producten met gebreken kunt u aanspraak maken op reparatie, vervanging of geld terug. De NVWA houdt toezicht op voedselveiligheid.
Bron: ConsuWijzer