Mijn Klacht:
Het gehakt en worstjes hebben allemaal dezelfde vieze bijsmaak.
volgens AH zelf komt het door de ecologische middelen die ze gebruiken om het langer houdbaar te krijgen.
wellicht is het beter om deze chemisch smakende produkten weg te laten en de houdbaarheid in te korten.
Gewenste Oplossing:
Wanneer het weer naar normaal vlees smaakt

