Mijn Klacht:
Ik mag geen gluten eten ik heb een gluten intolerantie, ik kocht regel matig het glutenvrije brood van jullie. Dat was op zicht erg goed te eten.
Ik vond het erg fijn te horen dat jullie elke dag glutenvrij brood gingen leveren. Ik kwam afgelopen maandag langs om glutenvrij brood te kopen. toen vernam ik dat het brood afgekeurd was en niet geleverd mocht worden. Dat vind ik opzicht heel goed dat dat gedaan is.
Maar waarom oude schoenen weggooien voor dat je iets nieuws hebt.
De strekking zullen jullie wel snappen. maar wanneer word er nu vrij brood geleverd.
Gewenste Oplossing:
Als ze mij kunnen zeggen wanneer het brood vrij wel geleverd word.
En dat jullie nadenken als er weer een speciaal product uit de handel gaat
zorgen dat er een goed vervangend product is. Nu heb ik in feite niets. En het diepvries brood is niet lekker.

