Mijn Klacht:
Ik wordt er strontziek van iedere dag 8 tot 10 keer per mail te horen dat ik weer in de prijzen ben gevallen. Ik ben geen klant en wordt dat ook NOOIT. Een klacht indienen bij de ah klantenservice vergeet het maar de lafaards gunnen je die mogelijk niet. Kappen nu.
Gewenste Oplossing:
Ben ik nooit

