Mijn Klacht:
Afgelopen Dinsdag heb ik boodschappen thuis laten bezorgen. Tijdens het betalen zag ik te laat dat de bezorger een verkeerd bedrag had ingetypd. Dit kan natuurlijk voorkomen fouten gebeuren. De bezorger voelde zich er echt rot onder. Hij probeerde 10 minuten lang tevergeefs de klantenservice te bereiken. Hij vertelde dat hij het in zijn auto verder zal proberen en beloofde dat ik die zelfde avond of de dag erna nog contact zal worden gezorgd om dit op te lossen. Helaas tot de dag van vandaag nog niks gehoord. Nu probeer ik zelf de klantenservice tevergeefs te bereiken. De klatenservice pagina op de website laad ook niet. Overige funties op de website werken perfect behalve de klantenservice tap.
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn teveel betaalde geld terug.

