Mijn Klacht:
Ik heb bij ah mosselen gekocht voor de 3 de keer grote miskoop klein en bruin wat eens zo goed was is nu zeer slecht het merk dingemans en nog duur ook
Gewenste Oplossing:
Dat ik nieuwe krijg en wel de goeie mossel groot en geen van 1 cm


