Mijn Klacht:
Sinds weken krijg ik steeds e mails gestuurd van jullie. Het gaat altijd over gewonnen prijzen enz met ingesloten linken. Altijd zonder duidelijke afz. en er is geen mogelijkheid om hier op te reageren. Alleen via de de bijgesloten link. Ik denk dat het fisching mail is. Indien het wel een mail van ah is, graag een sleutel om hiervan af te komen. In afwachting van, Nelly Geefshuysen
Gewenste Oplossing:
Als ik geen mails meer ontvang.

