Mijn Klacht:
Ik krijg dagelijks meerder mailtjes binnen dat ik in aanmerking kom om iets te winnen. Als ik iets heb gewonnen, dan maak het gewoon over en bespaar me al die Spam.
Gewenste Oplossing:
Als ik gewoon mijn zogenaamde gewonnen 'prijs ' toegestuurd krijg , als ik al iets zou hebben gewonnen en niet al die spam waar jullie me mee bestoken.

