Mijn Klacht:
Het is deze week al de 4e keer dat er in mijn straat een albert auto midden op de weg staat.
15 minuten wachten is echt niet normaal!!!!!!
Gewenste Oplossing:
Als ze voortaan parkeren (er is genoeg plek) ipv auto midden op de weg laten staan


