Mijn Klacht:
Ik heb biologische vegaburger gekocht 2 stuks. Inheb er een gebakken en de helft ervan opgegeten,maar volgens mij zit er een pond ZOUT in! Niet te eten dus heb ik alles in de afvalbak gegooid. De Tival producten vind ik wel goed.Misschien kunnen jullie hier wat mee? Met vriendelijke groet Anja Anten
Gewenste Oplossing:
Als er veel minder zout in verwerkt wordt.


