Mijn Klacht:
Vandaag kocht ik bijna een kilo sucadelapjes. Toen ik ze vanmiddag uit de verpakking haalde bleek dat de sucadelapjes zodanig gerangschikt lagen dat je je niet kon zien hoe erbarmelijk slecht deze lapjes waren ontdaan van klonten vet, hele pezen en zenen.Het zag er niet uit.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer het bedrijf dat voor AH dit vlees verkoopklaar maakt beter wordt geïnstrueerd en gecontroleerd.
Verder vind ik het redelijk om voor mijn irritatie en de hoeveelheid weg te gooien onbruikbaar "vlees", financieel gecompenseerd te worden.


