Mijn Klacht:
laatst was ik samen met mijn vrouw inde XXL Albert Heijn in Osdorp,
vreselijk wat een rommel er lag zelfs bedorven vlees(stuk rosbief) wat al 5 dagen over tijd was lag helemaal onderin de koeler en was gewoon naar achteren geschoven, tevens in de vakken lagen heel veel artikelen door elkaar(tuurlijk dat doen de klanten) maar een beetje “spiegelen”zien ze het.
tevens vieze vloeren.
bah het wordt daar erger om te winkelen, ik ga wel naar een andere A.H
Men zou eens “undercover” iemand van AH langs moeten sturen om te kijken.
Gewenste Oplossing:
als het (net zoals )in andere A .H . bv Badhoevedorp , daar is het keurig.


