Mijn Klacht:
Ik haalde vanmiddag sigaretten bij de Albert Hein op Ganzenpoort in Amsterdam.
De sigaretten zijn €00,30cent duurder geworden.Het betreft Camel Light van €7,50.En omdat ik dacht dat die meneer een vergissing had gemaakt,vroeg ik weer aan die meneer €7,80??Omdat ik al €7,50 op de toonbank had klaargelegd.Waarop die meneer weer op zijn scherm keek en tegen mij zei;ja €7,80 en daarna zei;IK KAN DAAR OOK NIKS AAN DOEN.
Ik weet dat alles duurder wordt .Maar dit soort commentaar vind ik niet nodig.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden zonder dit soort begeleidend commentaar.


