Mijn Klacht:
Sinds januari heb ik het geprobeerd, maar er staat steeds dat er een fout is opgetreden
Gewenste Oplossing:
als de pas geregistreerd is
Trieneke Duijndam op 02 juni 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen
Een klant van HEMA ervaart problemen bij het registreren van zijn klantenpas sinds januari. Ondanks herhaalde pogingen ontvangt hij steeds een foutmelding.
Sinds januari heb ik het geprobeerd, maar er staat steeds dat er een fout is opgetreden
als de pas geregistreerd is
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM