Mijn Klacht:
Na verhoging van 1€ naar 2€ is nu het hele 4 uurtje verdwenen !!?!
Er is voor 2.50 € een zompige tompoes met koffie voor in de plaats gekomen.
Ik kom er niet meer!
U ook niet, hoop ik
Gewenste Oplossing:
Het 4 uurtje terug voor 2€
Jopie007 op 27 oktober 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen
Een klant uitte onvrede over het verdwijnen van het '4 uurtje' bij HEMA, dat recentelijk is vervangen door een nieuwe aanbieding voor 2,50 euro. De klant vindt de nieuwe optie, een tompoes met koffie, teleurstellend en heeft besloten om niet meer terug te keren naar de winkel.
Na verhoging van 1€ naar 2€ is nu het hele 4 uurtje verdwenen !!?!
Er is voor 2.50 € een zompige tompoes met koffie voor in de plaats gekomen.
Ik kom er niet meer!
U ook niet, hoop ik
Het 4 uurtje terug voor 2€
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM