Klacht: Geldterugbetaling

Juliemelis op 23 augustus 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Basic Fit has resolved this complaint
Klacht opgelost op 23 augustus 2016
Reactie van het bedrijf:

Beste Julie, Bedankt voor je bericht. Ik heb jouw lidmaatschap per direct beeindigd. Op dit moment hebben wij €63,98 geincaseerd en gaan wij rond 27-8-2016 €23,99 incasseren. Dit is samen €87,97 en dit heb ik teruggestort naar jouw rekening. Dit...

Bedrijf Basic Fit
Categorie Sportclub/-school
Status Opgelost
Datum 23 augustus 2016

Julie Melis heeft een klacht ingediend bij Basic Fit over een onterechte afschrijving van 63,98 euro van haar rekening. Ze had besloten om geen abonnement te nemen en alleen een dagpas te kopen, maar ontdekte later dat ze toch was ingeschreven en dat het bedrag was afgeschreven. Ze verzoekt om uitschrijving en een volledige terugbetaling.

Mijn Klacht:

Beste,
Ik ben een tijd geleden in een filiaal van u geweest in Schoten. Hier twijfelde ik om een abonnement te nemen maar heb voor dat ik moest betalen de transactie toch niet laten doorgaan en gekozen voor een dagpas. Hierna ben ik meteen op vakantie vertrokken en heb dus niet meer de post gezien. Nu zie ik pas dat er een bedrag van 63,98 euro van mijn rekening is gegaan door domiciliëring. Dit is echter niet correct aangezien ik de transactie aan de automaat niet heb laten doorgaan. Ik zou dus graag mezelf ook uitschrijven aangezien ik blijkbaar ben ingeschreven en een volledige terugbetaling krijgen van de 63,98 euro. Alvast bedankt,
Mvg
Julie Melis

Gewenste Oplossing:

Een volledige terugbetaling van 63,98euro en mij uitschrijven uit jullie bestand.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 23 augustus 2016 om 07:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Julie,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb jouw lidmaatschap per direct beeindigd. Op dit moment hebben wij €63,98 geincaseerd en gaan wij rond 27-8-2016 €23,99 incasseren. Dit is samen €87,97 en dit heb ik teruggestort naar jouw rekening. Dit ontvang jij binnen 15 werkdagen. Gelieve dus niet de domiciliering van 27-82016 te blokkeren.

Ik wens je nog een fijne dag.

Met vriendelijke groet,

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM