Mijn Klacht:
Een tijd geleden heb ik bij hema onderbroeken gekocht. Na 2 gewassen te hebben zijn de onderbroeken al kapot gegaan.
Gewenste Oplossing:
Een tegoedbon of het geld terug
Een klant heeft onderbroeken aangeschaft bij HEMA, maar na slechts twee keer wassen zijn deze al kapot gegaan. De klant is ontevreden over de kwaliteit van het product.
Een tijd geleden heb ik bij hema onderbroeken gekocht. Na 2 gewassen te hebben zijn de onderbroeken al kapot gegaan.
Een tegoedbon of het geld terug
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM