Klacht: niet geleverd, wel betaald, geen persoonlijk contact, geen reactie

keeskeeskees op 14 juli 2015 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
BCC has resolved this complaint
Klacht opgelost op 30 juli 2015
Reactie van het bedrijf:

Geachte mijnheer Sanders, Aller eerst mijn excuses voor de late reactie en dat het contact center van BCC moeilijk bereikbaar is. Zie dat uw bestelling wel 16-07 bezorgd is. En zal deze klacht sluiten. Nogmaals mijn oprechte excuses dat de...

Bedrijf BCC
Status Opgelost
Datum 14 juli 2015

Een klant heeft op 9 juli een strijkstoomgenerator besteld en betaald, met de garantie dat deze op 10 juli geleverd zou worden. Na meerdere dagen zonder levering en geen reactie van de klantenservice, heeft de klant aangegeven het vertrouwen in het bedrijf te hebben verloren en verzocht om terugbetaling. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

op 9 juli online een strijkstoomgenerator van 141 euro gekocht en betaald vóór 14.00 uur waardoor levering door DHL op vrijdag 10 juli werd gegarandeerd. Vrij genomen, geen DHL. OOk niet op zaterdag, zondag, maandaag en dinsdag.
Gebeld met klantenservice en meteeh weer in het kiesmenu teruggezet. mail gestuurd dat ik bij niet levering onmiddelijk mijn geld wil hebben teruggestort.Vertrouwen is weg.

Gewenste Oplossing:

Levering mag nog tot morgen, woensdag 15 juli. Na die datum ben ik tevreden als mijn geld, 141 euro wordt teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 30 juli 2015 om 10:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Sanders,

Aller eerst mijn excuses voor de late reactie en dat het contact center van BCC moeilijk bereikbaar is. Zie dat uw bestelling wel 16-07 bezorgd is. En zal deze klacht sluiten. Nogmaals mijn oprechte excuses dat de bezorging langer heeft geduurd als normaal.
vriendelijke groet,
Ronald van Veen
BCC Electro speciaal zaken

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM