Mijn Klacht:
Omdat mijn rekening altijd zeer constant is en in januari dit jaar ineens 40 euro meer was belde ik de klanten service, hierbij werd ik erg onduidelijk geholpen en toen ik eindelijk iemand aan de lijn had, werd ik een kwartier op een wachtlijn gezet waardoor ik de verbinding maar verbrak maar erna wel zag dat het me 15 euro buiten mijn bundel heeft gekost. Baal er vreselijk van dat ik niet geholpen word en het me toch geld en veel tijd kost.
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als mijn te hoge rekening gecrediteerd word, want dat is zeker te weten een fout van Vodafone en mijn extra kosten wie ik naar de klanten service gemaakt heb, vergoed worden!

