Mijn Klacht:
Ik heb vanaf September 2014 een abonnement van 20 euro bij Vodafone.
In Januari was de afrekening 119.18 veroorzaakt door onverklaarbare sms-jes ( soms 10 betaalde sms-jes per minuut ) .In Februari was de afrekening 113.46 veroorzaakt door een datapiek van 1 gig in de midden van de nacht.
De medewerker van Vodafone kon over de sms-jes niets verklaren en over de datapiek dat dit waarschijnlijk een update is van een of andere app. Nu is de piek in de midden van de nacht geweest en staat de telefoon thuis via wifi.
De medewerkers wist mij te vertellen dat als de telefoon een zwart scherm heeft de update,s niet via wifi plaats vind maar via de telefoon kaart.Raar maar mijn kennis is zodanig dat dit eventueel waar kan zijn.
Nu ben ik nogmaals de rekening online aan het nakijken en zie dat de datapiek op de nota is omgezet in allerlei sms kosten…
Vreemd allemaal..
Het ergste van alles is dat ik deze problemen meerder keren telefonische hebt aangekaart en door middel van het aanmaken van een case op 23 Februari. Helaas nog niets vernomen
Gewenste Oplossing:
Volledige crediteren van de onverklaarbare kosten

