Mijn Klacht:
Zelden zo’n onbeschoft gedrag van de service medewerkers van Vodafone meegemaakt. Na 2 x een half uur in de wacht wordt er ook 2 maal de hoorn opgegooid. Ik de zakelijke overeenkomst per dec 2014 opgezegd. Het ene nummer is wel goed geporteerd, het andere nummer moet nog 3 maanden duren?
Gewenste Oplossing:
Als ik binnen nu en 1 dag van Vodafone verlost ben


