Mijn Klacht:
Met veel gedoe en ergernis en telefoonkosten is het eindelijk voor elkaar dat ik geld terugkrijg. Dit betreft: bellen buiten bundel, wat niet klopt. Wat schetst mijn verbazing? Na bijna 2 maand nog steeds geel geld binnen. Dus maar weer bellen. Wordt ongelooflijk lang in de wacht gezet en heb verbinding verbroken. Nog even en ik heb mijn vordering al verbruikt aan telefoonkosten aan de Vodafone.
Gewenste Oplossing:
GELD terug.


