Mijn Klacht:
Over de maand januari en februari krijg ik ineens rekeningen van +/-200 euro. Mijn vaste kosten van het abbonement zijn €53 euro. Ik heb Vodafone gebelt en hier werd gezegd dat het ligt aan dat ik apps open laten staan en als ik mijn telefoon op de lock functie doe mijn WiFi wegvalt?? ik vind dit belachelijk want ik gebruik mijn data niet op een andere manier dan voorheen. bovendien ben ik bizar snel over mijn data heen terwijl ik 4gb heb. Ik laad geen video’s als ik geen WiFi heb. vervolgens vraag ik aan de telefoon of mijn abbonement gewijzigd kan worden zodat ik niet over de data heen kan maar dan zou ik mijn abbonement prijs zonder de korting moeten gaan betalen wat ongeveer uit zou komen op rond de €70 euro. Ik vind dit absoluut belachelijk!!!
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn abbonement kosteloos wijzigen naar slomer internet zodra ik in de buurt kom van het einde van mijn data. Hierbij wil ik een logische verklaring van hoe dit mogelijk is want anders wil ik de buiten bundel kosten niet gaan betalen.

