Mijn Klacht:
ik heb vorige week mijn abbonement vroegtijdgi verlengt omdat ik hier voor in aanmerking kwam omdat ik met mijn toestel zoveel problemen heb gehad dat ze me daarom tegemoet kwam maar nu mijn abbonement verlengt te hebben en mij toegezecht is dat die met spoed opgestuurd word en ik mijn telefoon deze week nog in handen zou krijgen is gewoon een leugen ik heb begin van de week namelijk gebelt met klantenservice en krijg daar te horen duurt minimaal 3 weken als het geen 4 weken is
ben niet te spreken over de service en wil gewoon zo snel mogelijk mijn tel in handen en geen weken te hoeven wachten
Gewenste Oplossing:
ik ben tevreden als ik deze week mijn telefoon nog in handen krijg of begin volgende week ze moeten geen beloftes maken die ze niet naar kunnen komen want dit is al de zoveelste keer

