Mijn Klacht:
24/2/2015 een sim besteld, gegevens ingevuld op de website, en met iDeal betaald. Geen ontvangst bevestiging, niets.
Hun “service” afdeling gebeld, na kwartier in de wacht wordt mij verteld “dat ze problemen hebben met hun systeem”. Hoe typisch. Wacht, en het komt wel goed.
Een week later: NIETS.
Gewenste Oplossing:
Stuur mij de sim waarvoor ik heb betaald.

