Mijn Klacht:
Vorige maand een ontbindings aanvraag gedaan, zelfs de collega gaf aan dat het bereik op mijn nieuwe adres en omgeving niet goed was. Ik bel vandaag naar de klantenservice voor de status omdat ik binnen 3 weken terug gebeld zou worden wat niet gebeurd is, krijg ik te horen dat ze niks met de aanvraag/klact gedaan hebben en dat ik weer opnieuw een aanvraag moest doen.
Ronduit BELACHELIJK!!
Gewenste Oplossing:
Als Vodafone mijn contract ontbind, ik heb nu al 5x Een klacht gemeld en een aanvraag gedaan, hiermee ben ik al 3 maanden!!! Bezig zonder enige oplossing!

