Mijn Klacht:
na een tussentijdse verhoging van mijn abo. bij Vodafone ging er iets fout bij hun en was ik een week niet bereikbaar. er bleek een blokkade op mijn nr te zitten wat veroorzaakt was doordat ze overgingen op een nieuw systeem. uiteindelijk na 6 dagen en 2nieuwe simkaarten weer bereikbaar. nu blijkt dat ik moet opdraaien voor de kosten van het deblokkeren 20,85. dat vind ik volstrekt belachelijk en buiten alle proporties. ook omdat ze mij uiteindelijk na veel mailverkeer een minimale compensatie hebben aangeboden. dit bevestigd voor mij dat de fout geheel bij Vodafone ligt.
Gewenste Oplossing:
geld terug en beëindiging contract

