Mijn Klacht:
Op 17/2 een bestelling gedaan via friends @ family. Verlenging van een contract met nieuwe telefoon. Niets gehoord en na een paar dagen en een paar telefoontjes en chats later bleek dat de hele bestelling niet doorgekomen was. Advies om het opnieuw te doen, 23/2 gedaan en tot op heden niets gehoord. Vandaag weer gebeld en gechat en hetzelfde liedje, order is niet doorgekomen en telefonisch kunnen ze niets voor me doen. Moet het weer opnieuw online bestellen.
Gewenste Oplossing:
Wanneer iemand de bestelling handmatig in kan voeren en me de garantie geeft dat het goed gaat, via een bevestiging per mail.

