Mijn Klacht:
was lid van Mobile acedemy, mobile t.v, Channel, en woosha
zonder dat ik het wist werd er van deze zaken minsten 30 euro elke maand afgeschreven. zeker 500 honderd euro totaal. schandalig!!!!!
wist niet dat dit gebeurde en heb me daar niet voor aangemeld. dit gebeurde al meer dan een jaar. en heb zelfs mijn belbundel aangepast
Gewenste Oplossing:
Zou graag de te veel aan betalingen terug willen.
En dat Vodafone in het vervolg een waarschuwing geeft voor dit soort schandalige activiteiten.
Jullie kunnen alle activiteiten nagaan, dus deze ook.
Niemand gaat bewust deze bedragen betalen.

