Mijn Klacht:
Hallo vodafone,
Het is inmiddels dag 2 en zit nu nog met een defecte leentoestel die ik heb gekregen van dynalogic in opdracht van jullie omdat mijn samsung galaxy S5 niet tegen een druppel water kan en daardoor vast loopt. Ik ben nog niet opgebelt en niemand die contact met me heeft opgenomen ondanks vele pogingen om klachten in te dienen op verschillende manieren zoals op Facebook, klacht.nl en een klachtenformulier van vodafone ingevult maar wat zijn jullie een enorm bagger provider!!!
Gewenste Oplossing:
Mijn toestel wat ik heb meegegeven ter reparatie moet gratis worden vervangen of gerepareerd worden en zo snel mogelijk.

