Mijn Klacht:
Vijf weken(20 jan.) geleden ben ik gebeld door een medewerker van Vodafone, ik was al zo lang klant dat ik een aanbieding kreeg, voor €21. p.m. 100belm. onbep sms, 200bm int. Siml.vrij toestellen”smartfone 4 Power black. voor mij en mijn vrouw. dus 2 abb. 22 jan zou hij terug bellen is niet gebeurd. Op 24 jan in winkel geweest te Uden en kreeg daar niet het abbm van de aanbieding. kon alleen een abbm voor €27,- door zeer onvriendelijke turkse winkelbediende. ik ben teleurgesteld weg gelopen. 27 jan gebeld met 0800-0560 en klacht verteld, antw : wachten in verband met overgang nieuw systeem Vodafone. 26 jan gebeld met 0800-0560: morgen terug bellen i.v.m. problemen Vodafone met 043-3562974 “Claudia. reeds s’avonds ben ik terug gebeld met:het duurt te lang en telefonisch bestelling nu direct afgehandeld. 5 februari gebeld met 0200043, bestellingen en abbm lopen twee weken achter i.v.m. grote storing, even nog geduld hebben, volgens afdeling verkoop. Nu 18 februari nog niets gehoord heb wel een mail ontvangen met een rekening van €55,05 (Referentie: 300000686798), nu wil ik stoppen met Vodafone. Ik ben er klaar mee.
Gewenste Oplossing:
ik ben nu pas tevreden als Vodafone met een nieuwe super goede aanbieding komt om de veroorzaakte stres van mij en mijn vrouw te vergoeden. kijk maar eens terug hoelang we al klant zijn bij Vodafone. Vodafone mag ook wel eens kijken naar andere aanbieders die in mij ogen heel wat aantrekkelijker zijn.

