Mijn Klacht:
Ik ben vorige maand afgesloten geweest door een rekening die open stond. Ik heb hier helemaal geen erg meer in gehad omdat ik in het ziekenhuis lag. Ik heb betaald maar ja was wel afgesloten. Ik moest toen mijn betaal bewijs mailen op advies van een medewerker van vodafone chat. Ik heb het mail adres gekregen en betaalbewijs gemaild. Ik was diezelfde dag nog aangesloten. Maar nu komt het de aansluitkosten die vodafone mij in rekening wil brengen bedraagt € 90,00 nou sorry dit vind ik niet normaal. Het staat ook nergens in de algemene voorwaarden.
Gewenste Oplossing:
Als de aansluitkosten drastisch omlaag zijn. Anders zeg ik per direct mijn abbonnement na jaren op.

