Mijn Klacht:
Ons gezin bestaat uit 5 gezinsleden (3 kids leeftijdsgroep 15 – 20) en allemaal thuiswonend. Tegenwoordig is het niet echt ongebruikelijk dat een familie meerdere TV’s in huis heeft. Zo ook wij. Elk van onze kinderen heeft een TV op de kamer. Het huidige digitale tijdperk biedt heel veel mogelijkheden, o.a. digitale TV (interactief). Vodafone maakt hier veel reclame voor. Terecht ook: prachtig beeld en geluid. Echter, er is 1 belangrijk probleem: Vodafone heeft een maximum gesteld aan het aantal Interactieve TV Boxen dat in bruikleen gegeven wordt. Dat maximum betreft 4 boxen. Voor een groter gezin als het onze, loop je dan al snel tegen het probleem aan dat dat te weinig is. Als je dan van Vodafone hoort dat het qua capaciteit geen enkel probleem is, doch dat Vodafone het intern kennelijk niet kan (of wil???) registreren. Dit laatste is gewoon heel erg vreemd zeker in het huidige tijdperk waar op dit vlak bijna niets onmogelijk is. Technisch is het mogelijk en wordt door Vodafone ook toegegeven. Vodafone denkt in dit geval ook helemaal niet mee aan een oplossing.
Ik ben klant en wil er ook voor betalen…….
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer Vodafone hier een oplossing voor bedenkt en het toch mogelijk is om de extra box te plaatsen.

