Mijn Klacht:
3 weken geleden heb ik een nummerwijziging aan gevraagd, na een was dit nog steeds niet gelukt. een dag later had ik opeens geen bereik. gebeld met vodafone, die zegt is een systeem fout, ik ben nu 2 weken verder en nog steeds niet bereikbaar kan niet bellen smsen helemaal niks terwijl ik aangegeven heb dat mijn moeder in het ziekenhuis ligt en dat ik bereikbaar moet zijn. ik vind het een schande dat er zo met mij wordt omgegaan en elke keer als ik bel wordt er gezegd, het is in behandeling, en het is nog steeds niet opgelost. ik wacht nu moedeloos. hele slechte service!!
Gewenste Oplossing:
wanneer ik weer bereikbaar ben

