Mijn Klacht:
Ben al een paar jaren klant bij Vodafone, in september liep mijn abonnement af maar mijn telefoon was nog prima. Ik heb mijn abonnement dus verlengd naar sim-only. In Januari gaat mijn telefoon kapot en ga naar de telefoonwinkel. Helaas zeggen ze daar dat mijn telefoon abonnement pas 4 maanden voor de eind datum kan worden omgezet. Vervolgens neem ik contact op met Vodafone en kan daar wel zo mijn abonnement weer omzetten naar 2-jarig abb. met telefoon. Helaas vertellen ze niet dat er een onbekende levertijd op zit. Maar mijn abb. gaat al wel in. Ik betaal dus nu al een maand voor een telefoon terwijl ik deze niet heb en kan gebruiken. Ik bel dus nu al een maand met een oude reserve telefoon. Wat een hoop irritaties opwekt. (batterij snel leeg, wifi werkt niet, minder functies)
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als vodafone mij per direct een vergelijkbaar toestel toestuurt of mij in de kosten tegemoet komt en mijn abonnement verscheurd zodat ik per direct naar een andere provider kan.

