Mijn Klacht:
Ik heb steeds een hoge rekening en die ontstaat door sms diensten waarvoor betaald moet worden zonder dat ik erom heb gevraagd.
Ik heb een abonnement van 31 euro maar krijg steeds hoge rekeningen
Mijn gebruik is niet hoog, maar door sms diensten wel.
Graag wil ik mijn geld terug boven de 31 euro.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn geld terug krijg boven 31 euro per maand.

