Mijn Klacht:
De afgelopen 4 maanden ben ik meerdere malen bij de Vodafone winkel geweest om mijn abonnement te verlengen in Beverwijk. Tot mijn grote verbazing wil ik als klant bij Vodafone blijven en wil graag een van de nieuwste modellen van telefoon bij mijn abonnement hebben, niet iets raars toch? Het begon met de Note 4 , sorry maar die is de komende 2 maanden nog niet leverbaar? Pardon. 2 weken geleden weer naar de Vodafone winkel , wil mijn abonnement verlengen met een galaxy Note edge ? Wederom maar nu met een definitief antwoord dit toestel zit niet in ons assortiment? Pardonnnnnnn? Vodafone word wakker, blijf up tot date met toestellen als klanten bij jullie willen blijven en hun geld bij jullie willen besteden? Wat gaat er mis bij Vodafone? Het is totaal niet klantvriendelijk en het is te begrijpen dat op deze manier mensen naar een andere provider gaan waar ze wel hun gewenste toestel bij hun abonnement kunnen krijgen. Zorg voor deze service zodat mensen blijven en tevreden zijn.
Gewenste Oplossing:
De klacht spreekt voor zich.

