Mijn Klacht:
Sinds 3 maanden ben ik erachter gekomen dat mijn internet op mijn werk zeer slecht is, namelijk gprs verbinding. Ik heb vodafone 4 keer gebelt en dit zou opgelost worden. Bij elk telefoon gesprek krijg ik te horen dat er vodafone collega’s hebben gebelt voor een onderzoek. Meerdere keren heb ik zij verteld dat ik geen telefoons ontvang! Ook is er nog niks opgelost. Ik betaal 50 euro per maand voor meerendeels waardeloze verbinding! Ik schrijf niet snel een klacht, sterker nog dit word mijn eerste. Maar maar 6 jaar zowel prepaid als abbonement klant te zijn. Verwacht ik hulp, geld terug of een einde contract. Ik weet echter ook niet of dit uberhaupt gaat werken. Maar we gaan het zien. Ik hoop dat er wat aan gedaan word!
Gewenste Oplossing:
Contract beindigen

