Mijn Klacht:
Ik heb mijn telefoon oplaten halen door Dynafix ( een reparatiebedrijf wat werkt voor vodafone) voor GARANTIE.
Tel zou donderdag avond opgehaald worden afspraak afgebeld netjes bij dynafix en afspraak gemaakt voor de vrijdag erop. De donderdag avond staat chauffeur van dynafix alsnog voor de deur. Verhaal uitgelegd aan chauffeur. Chauffeur vrijdag telefoon opgehaald. Na uiterlijk vier weken zou mij telefoon terug zijn. 5 weken later telefoon nog niet binnen. Dynafix bellen ( 0900 nr, 0,45 cent per minuut) elk belletje 10 min wachttijd!! Dynafix geeft aan dat mijn telefoon nooit is opgehaald omdat ik die desbetreffende donderdag niet thuis zou zijn geweest!! Hele verhaal weer uitgelegd ( ondertussen 20 min verder ” tikt wel even aan”) Het zou worden uitgezogd ik zou binnen een week iets te horen krijgen. Week later nog geen bericht. Dynafix weer bellen, nou ik zal hoop moeite besparen dit verhaal ging zich nog een ronde, dus ik week wachten, telefoon nog steeds zoek bij dynafix ik zou wel weer bericht krijgen.
Nou ondertussen 140 min aan bellen met een niet normaal duur 0900 nummer en 4 weken later was mijn telefoon kwijt. Telefoon bleek stoot en valschade te hebben. ( telefoon heel opgestuurd) Na veel bellen weer en veel gepraat heb ik alsnog een nieuwe iphone gekregen. Iphone zou kosteloos opgestuurd worden en het viel gewoon onder garantie. ( dooie pixel in het scherm) Nadat ik mijn telefoon heb gekregen van dynafix en zoals afgesproken kosteloos dus ik heb niks hoeven betalen aan dynafix.
Nou kreeg ik 2 maanden later nadat ik mijn nieuwe tel had gekregen mijn maandelijkse aboRekening van VODAFONE enja wat staat daarop 25 euro transportkosten dynafix!! Ik snapte er niks van.
Ik stuur mijn iphone op voor Garantie vanwege een dode pixel in me beeld. Telefoon was schadevrij en heeft altijd in een hoes gezeten. Dynafix maakt fouten en geven mijn annulering niet door aan hun chauffeur waardoor hij twee keer bij mij aan de deur is geweest. Telefoon is 2 maanden zoek geweest binnen dynafix. Dynafix vindt hem constateert val en stootschade en zeggen dat het geen garantie is. Uiteindelijk krijg ik wel een nieuwe iphone op garantie maar worden er transportkosten via mijn tel abon inrekening gebracht!?!?!?
Gewenste Oplossing:
inrekening gebrachte transportkosten terugbetalen.
En de onnodige gemaakte dure telefoonkosten in de periode van
12-09-14 t/m 30-11-14 vanwege een dure 0900 nummer van dynafix. Ik moest wel bellen want dynafix belde nooit terug. Zie telefoonrekeningen

