Mijn Klacht:
na migratie op maandag 26 januari. nu al 5 dagen onbereikbaar. kan niet bellen of gebeld worden. ook niet mailen en sms versturen. duurt nu al 5 dagen. met huistelefoon naar klantenservice gebeld geen oplossing. meerdere malen naar Vodafone winkel geweest geen oplossing. telefoon is ivm werk en internet verkoop zeer belangrijk voor mij. dit grapje heeft mij al het een en ander gekost.
Gewenste Oplossing:
als ik weer mobiel ben en een meer dan redelijke tegemoetkoming in de schade en kosten

