Mijn Klacht:
Mijn rekening van de telefoon is te hoog ,ik heb u collega gebeld vandaag (30 jan.2015) en hij zei dat er elke keer ongewenste gebruikers waaronder Tjonga geld van mijn rekening afhaalen,waar ik nooit toestemming voor heb gegeven om elke keer zoveel van mijn rekening af te halen .Daarom heb ik via wwwpinfo.nl mijn opzegging gedaan en zou graag hierbij mijn geld terug vorderen.Dit zou via een deze mail kunnen heeft uw collega mijn toegezegd.
Gewenste Oplossing:
Graag zou ik het geld terug zien en zou dan ook een tevreden klant zijn en blijven bij vodafone .
Graag zou ik dan ook mijn geld terug zien op mijn rekening .
Zodat ik een tevreden klant ben en blijf van vodafone.
Hopende u hierbij voldoende te hebben geinformeerd .
Met vriendelijke groet ,
Alexander Scholte
Valkenhorst 52
5431 KN Cuijk

