Mijn Klacht:
sinda aug 2014 een hybride abon. afgesloten. tot op heden geen bericht ontvangen over hoef betaling moet plaatsvinden. de website waar je telkens naar wordt verwezen is een groot drama. daarnaast geschrokken van onstellend beroerde niveau van Vodafone personeen in op de klantenservice. Na 25 x de website te hebben bezocht en 50 telefoontjes, ben ik er klaar mee. Het ligt niet aan mij: ik wil alleen betalen !
Gewenste Oplossing:
als website werkt

