Mijn Klacht:
Sinds november geen abonnement meer bij vodafone. Ik had 2 jaar een contract bij vodafone waarvan de laatste 6 maanden een ellende waren.
Ik kreeg hele hoge rekeningen binnen waarbij ik mijn vraagtekens had. Gebeld met de klantenservice. Het was mijn eigen schuld zeiden ze, ik ging over mijn internet mb’s heen. Dat klopte niet, gebruikte internet alleen met wifi en de mobiele gegevens had ik dus uit. Toen lag het aan de facebook app, die start zonder toestemming filmpjes en dat kost heel veel mb, genoemd dat ik de facebook app niet geinstalleerd heb. Ik kreeg hele vage redenen te horen, en ik kreeg mijn geld niet terug. Nu heb ik dus geen abonnement meer bij vodafone, maar heb al wel 2 keer een rekening moeten betalen van de maand december en januari, ik heb het terug kunnen boeken en euro incasso’s van vodafone kunnen blokkeren. Wees gewaarschuwd vodafone is één en al ellende!!!!
Gewenste Oplossing:
Niet van toepassing

